פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דקלה | 19:38  05/12/06
שלום מיכל, רציתי לשאול משהו שאני מקווה שתהיה לך תשובה עליה... אני בחורה דתיה ועשיתי שנה אחת שירות לאומי ואחר-כך החלטתי ללכת שנה אחת וללמוד במדרשה(שזה מקום ללימודי יהדות) אני רוצה להתחיל ללמוד אולי שנה הבאה והשאלה שלי היא האם ידוע לך על מקומות בהם לומדים קלינאות תקשורת ויש הגבלה בקבלה רק לאנשים עם שנתיים שירות?
מיכל מנהלת הפורום | 18:11  06/12/06
הי דיקלה, הישקול של מוסדות אקדמאיים את מי לקבל ואת מי לא מבוסס בד"כ על נתונים רלוונטיים כמו פסיכומטרי, ציוני בגרות ולעיתים גם ראיון אישי. שירות צבאי (כן עשית/ לא עשית/ וכמה אם בכלל...) אינו רלוונטי ולרוב איש גם אינו שואל על כך. וודאי שלא כשמדובר במקצוע כמו קלינאות תקשורת. לכן, להערכתי, אף אחד מהמוסדות בארץ בהם לומדים קלינאות תקשורת לא ימנע את קבלת בגלל שעשית שירות לאומי באורך זה או אחר. מה שכן, אולי יכול להפריע זה ציונים או גיל.. בהצלחה, מיכל
סגור