פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גלית | 14:12  03/05/07
אני מתקבלת השנה ללימודי מנהל עסקים באוניברסיטה העברית. הבנתי שחד חוגי אי אפשר לעשות את התואר הזה, מה גם שהוא לבדו לא מוביל לכלום. על כן צריך לשלב אותו עם חוג אחר. אני ממש בהתלבטות עם איזה חוג לשלב אותו. חשבתי על משפטים או פסיכולוגיה אבל רוב הסיכויים שאני לא מתקבלת לזה. כלכלה אני לא מעוניינת ללמוד. העניין הוא שאני לא מוצאת חוג אחר שהוא יהיה שימושי לצד מנהל עסקים. מה בכלל ייתן לי תואר ראשון במהנהל עסקים? אנשים ממליצים לעשות תואר זה רק כתואר שני ולא כתואר ראשון. האם אתם יכולים להמליץ לי על דרך הפעולה? אני יודעת שאני מעוניינת בעתיד פחות לעבוד עם ניירת ומספרים ויותר לעבוד עם אנשים.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:17  03/05/07
שלום גלית שילוב של פסיכולוגיה או סוציולוגיה יחד עם מנהל עסקים עשוי להובילך לשיווק או משאבי אנוש. שילוב עם יחב"ל או מדעי המדינה עשוי להוביל לתחומים מדיניים, ציבוריים. שילוב נוסף עשוי להיות עם תקשורת. תוכלי גם לשלב תחום ממדעי הרוח לשם העניין וההנאה. תואר ראשון במנהל עסקים עשוי להיות פרקטי אך כמובן הכל תלוי במטרה הסופית, למה את מכוונת. במידה ואינך יודעת עדיין לימודים כלליים ורחבים כגוןף מנהל עסקים עשויים להוות פתרון לשלב זה בחייך.בהצלחה
סגור