פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום! אני מעוניינת ללמוד שנה הבאה בע"ה קלינאות תקשורת או ריפוי בעיסוק.. מה ההבדל ביניהם? הן באופי הלימודים? העבודה? השכר? אשמח אם תעזרו לי. בתודה מראש.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:24  03/05/07
שלום רחל קלינאות תקשורת מתמקדת בטיפול בהפרעות בדיבור ובליקוים שפתיים כגון: גמגום, שיבושי בדיבור וכו'. לעיסוק יש נגיעה לעולם הרפואי לכן לומדים אנטומיה, מערכת עצבים ועוד. ניתן להתפתח לכיוון עצמאי והשכר עשוי להיות טוב במידה ותשלבי עבודה עצמאית ועבודה בסקטור ציבורי. התחום של ריפוי בעיסוק, עוסק בשיקום פיסי ונפשי ומצריך כישורים ביצועיים ואומנותיים היות ועושים שימוש בכלים אלה לריפוי. לרוב עובדים עם אוכלוסיה שיקומית, חולי נפש או ילדים עם קשיים מוטורים. גם בתחום זה ניתן לעבוד בפרקטיקה פרטית או בסקטור הציבורי והשכר בהתאם. אני מציעה לך לנסות ולשוחח עם אדם העוסק בכל אחד מתחומים אלה ורק אח"כ להחליט. בהצלחה
סגור