פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מכללת אורנים | 08:52  04/04/12
יש לי תואר ראשון בהיסטוריה וחינוך מטעם מכללת אורנים, סיימתי לפני מספר שנים, ולאחרונה התחלתי להתעניין בתחום הטיפול באמצעות בע"ח. האם מספיק שיהיה בידי תואר ראשון בחינוך בכדי להתקבל ולעבוד בתחום? כמה זמן נמשכים הלימודים? האם יש לתחום זה ביקוש? ומהם המקומות המומלצים ללימודים?
בקי חיימוב | 15:07  17/04/12
שלום, כדי לעסוק בתחום התרפיה באמצעות בע"ח יש צורך בהכשרה מתאימה. הלימודים בתחום הינם לימודי תעודה ופתוחים בפני בעלי תואר ראשון (ביניהם גם חינוך). מעבר לכך, המוסדות השונים מציבים תנאי קבלה שונים כמו ראיון או השלמות מסוימות ומשך הלימודים משתנה בין שנה ל-3 שנים. כיום, בכלל תחומי התרפיה מבוקשים מאד בשל המודעות ההולכת וגוברת באשר ליתרונות. כמובן שכדאי לבדוק מה דרישות הקבלה לעבודה בתחום מול מעסיקים אופציונאליים. בהצלחה
סגור