פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני בת 21, משוחררת ובעיצומו של קורס פסיכומטרי. תמיד התעניינתי בתחום מדעי החברה והחלטתי שאני רוצה ללמוד מדעי התנהגות בבן גוריון (באר שבעית). כמובן שמבחינת ההורים זו לא ממש פונקציה-כי מה לעשות, זה לא מקצוע רווחי במיוחד. שאלתי היא כזו- האם באמת הסיכויים למצוא בזה עבודה קלושים וכדאי לי לבחור תחום אחר, או ללכת עם הרצונות שלי ולחיות על חשבון ההורים...? תודה :)
בקי חיימוב | 12:39  17/03/13
היי מיכל, תחום מדעי ההתנהגות מציע לך מספר אפשרויות תעסוקה, וכמובן שגם אם תרצי זה פותח בפנייך אופציות ללימודים מתקדמים יותר. בד"כ בוגרי התואר פונים למספר תחומים" משאבי אנוש, תחומי התרפיה, או הייעוץ הארגוני. תחקרי יותר על התחומים הנ"ל, נסי להבין אילו מהאופציות רלוונטיות עבורך, ומה מלכתחילה מעניין אותך בתחום. בהצלחה
סגור