פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אני בן 31, בצעירותי עשיתי בגרות מלאה במגמת מכונות, לאחר הצבא שבו עסקתי כמכונאי רכב החלטתי לשנות כיוון ולמדתי תואר ראשון בתקשורת המונים,לאחר התואר לא מצאתי שום עבודה בתחום ועבדתי בבית קפה, לאחר מספר שנים של חיפושים החלטתי לעשות הסבת מקצוע ולמדתי קורס של מנתח מערכות מידע. גם לאחר הקורס לא מצאתי עבודה בתחום כי דרוש ניסיון ואין לי אותו, המשכתי מאז לעבוד בעבודות מזדמנות כמו מחסנאות,שרות לקוחות ועוד. האהבה שלי והתחביב שלי תמיד היה מחשבים, לא למדתי את זה מעולם וכעת אני שוקל בגיל 31 שוב ללמוד קורס כלשהו, אבל בתחום המחשבים, אך אני חושש שלא אמצא עבודה בתחום לאחר הקורס כי תהיה לי שוב הבעיה של חוסר בניסיון. אני מתלבט בין 2 קורסים: תחזוקת מחשבים אישיים שמשולב עם רשתות ומקבל הסמכה של MCSA. והקורס השני הוא מנהל רשתות תקשורת ואבטחת מידע MCSA ו CCNA שניהם במכללות שונות. האם הקורסים יועילו לי בהמשך למציאת עבודה? והאם אני לא טועה בבחירת הכיוון? תודה על העזרה!
היי דני, אני מבינה את הנקודה שאתה נמצא בה כעת, ומודעת לכך שאכן קשה לצבור ניסיון. בהתאם לכך, חשוב שתדע שישנן מכללות אשר מסייעות במציאת מקומות עבודה בסיום התואר, וחלקן אף מתחייבות לכך. אני באופן אישי, מכירה כאלה אשר פנו לתחום בקרת תוכנה, ללא כל ניסיון ואכן מצאו עבודה בעזרת המכללה. כדאי מאד להיות כמה שפחות בררניים בשלבים הראשונים של התעסוקה (לפחות בשנה הראשונה), רק בשביל לצבור את הניסיון- אם מבחינת שיקולים כלכליים או גאוגרפיים. בהצלחה! :)
דני שלום בעבר למדתי קורס משולב MCSA ועבדתי במשך 8 שנים בתחום אני לא הייתי הולך היום ללמוד את הקורס הזה בשל מספר סיבות. 1.עבדתי באחת מחב' התקשורת הנחשבות והגדולות במשק אני ועוד מנהל רשת אחד ניהלנו 350 תחנות קצה לרבות שרתים. 2. ללא ניסיון באיחוד אם לא התעסקת בתחום מחשבים בצבא או צברתה ניסיון יהיה לך מאוד קשה להכנס לתחום, גם השכר לא כזה מתגמל. בשל הסיבות הנ"ל הייתי ממליץ לך ללכת על כיוון של אבטחת מידע CCNA
סגור