פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אפרת הגעתי לפורום דרך הכתבה "יצירתיות בעסקים" אני מהנדס אלקטרוניקה, קודם למדתי הנדסאי אלקטרוניקה בצבה שרתתי כטכנאי אלקטרוניקה גם בתיכון למדתי אלקטרוניקה ב10 השנים האחרונות עבדתי בתפקידים שונים בענף האלקטרוניקה בארץ תחומים חזקים מיסחר (ניתוח שוק משא ומתן)יצירתיות התחום החלש אצלי לוגיסטיקה עבודות פקידותיות שווק וניהול אני מעונין בלימודי המשך שיהפכו את עבודתי למענינת יותר או שיעזרו לי להתקדם לתפקידים בחירים יותר בחברה אילו תחומים מתאימים לתאור הנ"ל בכבוד רב יעקב
אפרת יצחקי רבינוביץ | 14:29  30/06/07
שלום יעקוב השאלה היא לאיזה תפקידים היית רוצה להתקדם בתחום. האם יש תפקידים שאליהם שאפת, אך לא התקבלת? אני ממליצה לך לקרוא קצת מודעות בעיתון ודרכן ללמוד על דרישות לתפקידים שונים בתחום בו אתה עוסק, כולל דרישות השכלה. שאל אנשים סביבך שעוסקים בתחום, מה ההשכלה שלהם הנוספת. היות והלימודים הם רק דרך לממש מטרות והיות ואיני יודעת מה התפקיד/מטרה אליה אתה שואף בעתיד, קשה לי להמליץ על הלימודים המתאימים. בהתייחס לנתונים אלו בלבד אז אולי לימודי מנהל עסקים לתואר ראשון או שני (לא ברור לי אם השלמת לתואר מהנדס), קורס בלוגיסטיקה, קורסים בשיווק??!!כתוב לי עוד קצת על המטרות והשאיפות. בהצלחה בינתיים.
יעקב | 23:44  09/07/07
שלום אפרת יצחקי תודה על תגובתך כן השלמתי לתאר מהנדס ב2002 כרגע אני עובד בצוות פיתוח בחברה גדולה, אני מעוניין להגיע לתפקיד שמשלב מסחר ומשא ומתן - תפיד שמשפיע על עתיד הארגון, האם יש תואר שני במשא ומתן ? אני מעונין בשלב ראשון לוודה במה אני הכי טוב (אני יודע במה אני לא), על איזה מבדקים את ממליצה? יעקב
סגור