פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ראשית כל הנני להודות לכם על הנכונות לעזור לי זה ממש נתן בי הרגשה שיש אנשים שמוכנים לעזור לזולת וכו'. שנית, כמו שמיכל כתבה בתשבותה, השאלה היא מהו מטרת הלימוד אם להעשרה עצמית כדי לתת מענה לדרישה שיש בקהילה, לילדים ונערים הזקוקים לטיפול וליווי פסיכולוגי, וזה מה שבאמת היתה הכוונה שלי מלכתחילה, ואם כך צדקה מיכל בזה שאפשר ללמוד מכל מיני ספרים בנושא. אך לאחר כך חשבתי, איך אפשר רק ע"י קריאה בספרים להפוך לפיסיכולוג שיתן מענה לכל הנ"ל, לכן אני בהתלבטות מה לעשות,ואיך? ולמיכל, מה שכתבת שכנראה כבר חשבו על זה בקהילה פה, עלייך לדעת שאני גר בקהילה אירופאית ואין פה כלל וכלל שום גוף שיתן מענה לזה מלבד אחד יחיד שאכן לא עבר את כל הלימודים כמו שעמית כתב ותזכרו טוב אני לא יכול לעזוב את מקום המגורים שלי כדי ללכת וללמוד את המקצוע. כמו"כ היתי מודה לכם אם מישהו היה רושם לי את הספרים הבסיסיים שאפשר ללמוד מזה את תורת הפסיכולוגיה. תודה רבה ,משה.
סגור