פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מור | 14:14  21/12/06
מיכל, שוב תודה רבה על תשובתך. בתשובתך אמרת כי מקומות עבודה (כמו משאבי אנוש וכו) יעדיפו שיהיה לי נסיון. שאלתי אלייך היא איך אני יכולה לצבור את הנסיון, גם בתקופת הלימודים לתואר?
הי מור, יש לא מעט אפשרויות, כאשר הטובות שבהן זה כמובן לנסות ולמצוא כבר במהלך הלימודים משרה חלקית במחלקה למשאבי אנוש בחברה כלשהי. אפילו אם תעסקי רק במיון קו"ח, או בראיונות טלפוניים קצרים, קביעת פגישות וכו', עדיין זו תהווה נקודת התחלה טובה ותצאי מורווחת מכך שתחשפי לעולם הזה ותביני בו יותר מכאלה שלא נחשפו וזה יקנה לך יתרון ברור. בנוסף, תמיד יש אופציה שתתחילי בתפקיד זוטר ובהמשך תוכלי להתקדם מבפנים. אם לא תמצאי משהו במחלקת משאבי אנוש/ רווחה, בחברות השמה, חברות כ"א וכו', הרי שגם עבודות אדמניסטרציה שונות יכולות בהחלט לפתוח פתח מתאים ולהוות ניסיון. עדיף כמובן לבחור בעבודות שהן לא רק ניירת אלא כרוכות בעבודה ובאינטראקציה עם אנשים, וכאלה שאחריהן תוכלי לומר שאת יודעת לראין/לתשאל אנשים, או מנוסה בנושא של קו"ח, או הייתה לך נגיעה לחוזים, להפקה וארגון של אירועים ופעילויות וכו'. כלומר, תפקידים שיתנו לך, אפילו מעט ניסיון בכיוון שבו תרצי אח"כ לעשות. ועבודות כאלה, גם בחלקי משרות או בעבודה שעיקרה בחופשים, הרבה פעמים יש. בהצלחה, מיכל
סגור