פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טליה | 12:45  26/12/06
אני בת 32 עם תואר ראשון בתקשורת,עובדת בענף פרטי ויש לי ילדה אני מתקשה לנתב בין הבית לעבודה ורוצה לעשות הסבה לתחום עם ילדים כדי שאוכל להיות גם עם הילדים,חוץ מהוראה איפה יש הסבה לטיפול עבודה או ייעוץ עם ילדים?
מיכל תירוש | 05:50  27/12/06
הי טליה, אכן, נראה שבפורום יש לא מעט אנשים שמעוניינים לעבוד עם ילדים. עם זאת, ממה שאת כותבת לא ברור לי איזה סוג עבודה עם ילדים את רוצה. בנוסף, מהאופן בו תיארת את הדברים- האם יכול להיות שפחות עקרוני עבורך הפן של עבודה עם ילדים ויותר חשובות שעות העבודה, כדי שתוכלי להיות יותר בבית עם הילדים שלך? אם זו הסיבה נראה לי שאולי לפני ששוקלים הסבה מקצועית מלאה לתחום שעד היום לא עסקת בו, אולי כדאי לבדוק אם את יכולה להישאר בתחום שלך אך לשנות את היקפי העבודה? הסבה זה בהחלט משהו שאפשר לעשות אך יש לקחת בחשבון שזה כרוך בלא מעט השקעה, ואם אין לך כל ניסיון בתחום, זה עלול לקחת זמן וגם להיות כרוך בפשרה כלכלית משעותית. בכל מקרה, על אופציות של טיפול בילדים עניתי די הרבה כאן לאחרונה.למשל, ראי תשובתי למיקי תחת הכותרת "תואר שני". יש שם לא מעט אפשרויות אשר אליהן ניתן להוסיף תפקידי הדרכה שונים (למשל הדרכה חברתית במתנס"ים, מעונות או פנימיות), טיפול פרטני (מטפלת/ גננת, עוזרת גננת) ועוד. בהצלחה, מיכל
סגור