פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני רוצה ללמוד פסיכולוגיה או משהו בכיוון הזה. אני מתלבטת היכן ללמוד. אני יודעת כי באוניברסיטאות תנאי הקבלה גבוהים מאוד ולכן חשבתי ללכת למכללת ר"ג. כמו שאת בטח יודעת זהו תואר של האוניברסיטה הפתוחה. שמעתי מפי אנשים כי זהו תואר שלא ממש "מסתכלים עליו", שזה כאילו תואר יותר "נחות" מתואר של אוניברסיטה או של מכללה טובה. רציתי לדעת אם זה אכן כך? כמו כן ידוע לי שבפסיכולוגיה ניתן לעבוד רק לאחר תואר שני רציתי לדעת במה אוכל לעבוד לאחר סיום התואר הראשון? בתודה מראש, שיר.
הי שיר, את שואלת שאלות בשני נושאים שונים וחשובים, שלשניהם התייחסתי לא פעם בעבר. לכן, אני ממליצה ש"תדפדפי" אחורה בפורום לתשובות שנתתי בשני הנושאים הרלוונטיים. אני בטוחה שתמצאי שם מענה לרוב השאלות ששאלת. אם יהיו שאלות נוספות, אני כאן. בברכה, מיכל
סגור