פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דנית | 06:57  27/12/06
האם לימודים באוניברסיטה הפתוחה הם באותו משקל של אוניברסיטאות אחרות בשוק העבודה? אילו תחומי עיסוק יש בסיום לימודי מדעי החברה? בכל דרישות עבודה דורשים נסיון באילו עיסוקים בתחום מדעי החברה אפשר להתנדב במהלך התואר כדי שיחשב בבוא הזמן כנסיון? אני בת 34 ועובדת בשעות היום ולימודי תואר בשעות אחה"צ מוגבלים במקצועות האם הבחירה של האוניברסיטה הפתוחה הייתה טובה?
הי דנית, את למעשה שואלת על שני הנושאים שציינתי בשורת "נושא", ולשניהם התייחסתי יותר מפעם אחת ואפילו לחלקם ממש לא מזמן (לדעתי שלשום, למשל). לכן, נראה לי שאם "תדפדפי" אחורה בפורום תמצאי את התשובות לשאלות ששאלת. אני ממליצה להתחיל כך ואם תהיינה עוד שאלות, את מוזמנת לשאול. בברכה, מיכל
סגור