פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נטלי | 11:07  30/12/06
שלום מיכל, אני מעוניינת ללמוד ביולוגיה ומדעי החיים כי זה נושא שמרתק אותי, אך לצערי אני לא אוהבת כימיה פיזיקה מתמטיקה בכלל ואף מתעבת את זה! אני יודעת שקורסים בנושאים האלה כלולים בתואר ראשון בביולוגיה ואני מתלבטת אם בכל זאת מתאים לי ללמוד את זה. תודה מראש,נטלי.
מיכל תירוש | 18:18  31/12/06
הי נטלי, אני מבינה את ההתלבטות אך לא ברור לי מה את שואלת. אם השאלה היא אם אמנם לימודי ביולוגיה כוללים גם כימיה ופיזיקה, התשובה היא כן. זה חלק מהלימודים, גם אם לא המרכזי. האם זו סיבה לא לפנות לתחום, זו כבר שאלה שהתשובה אליה קשורה למידה שבה הרעיון ללמוד נושאים אלה מפריע לך באופן אישי. זה עניין של סדר עדיפויות ופשרות- אם נראה לך שאת מוכנה קצת "לסבול" כדי שבסה"כ תלמדי משהו שאטרקטיבי בעיניך- אז זה אומר שלא כדאי לוותר. אם את לא מוכנה להתמודד עם זה בשום פנים ואופן, כדאי אולי לחפש נושא אחר. כך שבדקי עם עצמך עד כמה ועל מה את מוכנה להתפשר. בהצלחה, מיכל
סגור