פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גדי | 07:54  01/01/08
יש כל כך הרבה מכוני פסיכומטרי. איך לבחור מכון הכנה טוב. אני גר בבאר שבע ושם אין כזה שפע. מה עושים?
דרור סמואל | 11:26  02/01/08
גדי שלום, בתור תלמיד פסיכומטרי בעבר ומדריך בהווה, אני יכול להמליץ לך על מספר קריטריונים אותם כדאי לבדוק בקורסים השונים של המכונים השונים. הראשון, כמות השעות הניתנות במסגרת הקורס. ברור שככל שקורס מכיל יותר שעות כך הוא יהיה פחות לחוץ וכן כי יהיה זמן רב יותר לשאלות של התלמידים. הקריטריון השני הוא מספר התלמידים בכיתה, כאשר מובן שמספר תלמידים קטן יותר משמעו יחס אישי יותר של המדריך לתלמידים. קריטריון שלישי ולא פחות חשוב משני הראשונים הוא המדריך עצמו. נסה להיוועץ בחבריך אשר כבר ביצעו את הבחינה וראה מה הם ממליצים ומספרים על המדריכים שלהם. לסיכום, בתור מדריך ב"אנקורי פסיכומטרי" אני יכול להמליץ לך על הקורסים שלנו בבאר שבע בהם מספר התלמידים בכיתה יכול להגיע גם ל15, מספר השעות הוא רב ביותר (ומשתנה בין הקורסים השונים) ובנוסף, ומתוך היכרות אישית עם המדריכים בסניף זה אני יכול להגיד בלב שלם שהם מעולים. בחירה מהנה ובהצלחה בלימודים, דרור.
סגור