פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אפרת | 08:06  01/01/08
מה ההבדל בין אם אני אלמד במכון פסיכומטרי או בין אם אני אלמד במכינה של מכללה?
אפרת שלום, שאלתך היא שאלה מורכבת מאוד וזאת כיוון שמטרותיהן של המכינות ושל הבחינה הפסיכומטרית הן שונות. כמו כן על פי רוב המכינה לא פוטרת מהבחינה פסיכומטרית, אלא מצטרפת אליה כציון אשר מחליף את ציוני הבגרות בעת חישוב הציון המשוקלל לקבלה. עם זאת במכללות מסוימות אין כלל דרישה לבחינה פסיכומטרית כחלק מתנאי הקבלה ואילו במקומות אחרים (כדוגמת המכינה באוניברסיטה העברית בירושלים) יש צורך בציון פסיכומטרי בכדי להתקבל למכינה עצמה(!). המלצתי אליך היא שתפני אל המקומות אותם שקלת כאפשרות ללימודים ותבררי איתם את הנושא לעומק. פרט לכך, אני מצרף לך לינק לאתר ובו מידע רב יותר על נושא המכינות ובנוסף אני ממליץ לך לבצע חיפוש קצר בגוגל, אני משוכנע שתמצאי מידע רב ומקיף. הלינק: http://www.ilimudim.co.il/GUI/Content1/ShowArticle.aspx?ID=39&CategoryID=456&SubCategoryID=464 שיהיה המון בהצלחה בהמשך הדרך, דרור.
סגור