פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום שמי אמיר, לשעבר מדריך פסיכומטרי, במשך 10 שנים. בעקבות ויכוחים חוזרים ונשנים שהיו לי עם אנשים בנוגע לבחינה ולהכנה לבחינה הפסיכומטרית, אני מפרסם סדרת כתבות בנוגע לבחינה, איך ואיפה כדאי ללמוד (ד"א, אנקורי כאחד שלא מורח את התלמידים מאוד מומלץ). הכתבות, שבע במספר, יפורסמו באתר "קליקות" אם הינך רשום/ה לאתר, היכנס ללינק: http://www.klikot.co.il/Article.aspx?article_id=42670 במידה ואינך רשום, הינך מוזמן/ת להירשם (בחינם, אינו כרוך בקבלת דואר זבל) ב: http://www.klikot.co.il/SignUp.aspx?advertiser_id=64115 לאחר ההרשמה, תוכלו להיכנס לכתבה הראשונה המופיעה למעלה ובהמשך, לשאר הכתבות. אשמח לשמוע את תגובותיכם/ן
דרור סמואל | 12:49  06/04/08
שלום, אם אתה רוצה להעלות הודעות לפורום זה אנא השתמש בשפה סבירה. הודעתך נמחקה בגלל שימוש בביטויים שאינם הולמים, גם אם אתה לא מרוצה מתוכן או מכותב מסוים יש דרך להביע זאת. יום טוב, דרור.
סגור