פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עופרי | 09:35  02/04/08
הנתונים שלי ממוצע בגרות 101 פסיכומטרי 600 אני עושה פסיכומטרי נוסף. חסרים לי כ20 נ´ בסכם של הנדסת תכנה.ניתן להשיג את זה ע"י מכינה להנדסה.האם כדאי לי לעשות את המכינה הזו או שמה להילחם על להכנס לאונ´ עם נתונים יבשים ולהמתין שנה ? אשמח לשמוע את דעתך בנושא . תודה רבה .
דרור סמואל | 20:20  03/04/08
עופרי שלום, ממה שמוצג פה אני לא מבין אם יש לך סיכוי להיכנס ללימודים כבר השנה... אם כן למה לא לנסות? בכל מקרה, אי אפשר פשוט להירשם למכינה ולבטל את הרישום מאוחר יותר אם תתקבל ללימודים? פרט לכל זה, מתי הפסיכומטרי? אם מדובר במועד אפריל מצבך לגמרי בסדר, ברוב המקומות ציון מועד אפריל מספיק כדי להירשם ללימודים. אז אם זה המצב פשוט צריך לעבוד קשה ולהעלות את ציון הפסיכומטרי... שיהיה בהצלחה בכל מקרה, ואם יש לך נתונים או שאלות אחרים אני אשמח לשמוע ולנסות לעזור. דרור.
סגור