פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
כמה נק' מינימום נחוץ על מנת להתקבל ללימודי תקשורת באונ'??
דרור סמואל | 00:48  02/05/08
הי דיאנה, כפי שניתן להבין מהכותרת הדבר תלוי בשני פרמטרים עיקריים, הראשון, האוניברסיטה הרצויה והשני, ממוצע הבגרות. אני אתן דוגמא, באונ' ת"א עם ממוצע בגרות (משוקלל) 100 צריך ציון של 728 בפסיכומטרי. עם ממוצע בגרות 110 מספיק ציון של 622 בבחינה. באונ' העברית לעומת זאת עם ממוצע בגרות של 100 צריך ציון פסיכומטרי של 685 ועם ממוצע בגרות של 110 מספיק ציון פסיכומטרי של 561(!). את המידע השגתי מאתרי האינטרנט של האוניברסיטאות, www.tau.ac.il אונ' ת"א וwww.huji.ac.il האונ' העברית. אם תרצי, ולאחר הכנסת הציונים שלך לאתרים, תוכלי לראות מה הפסיכומטרי הנחוץ לך. בהצלחה, דרור.
דרור סמואל | 22:43  06/05/08
הי איה, אני מניח שישנן מכללות בהן ניתן להתקבל ללימודי תקשורת גם בלי פסיכומטרי. אם את רוצה לדעת עוד בנושא אני מציע שתתחילי בלברר באילו מכללות ניתן ללמוד תקשורת בכלל ואז "תחפרי" לעומק. שיהיה בכיף, דרור.
סגור