פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני | 15:08  02/05/08
אני עומדת לסיים את כיתה י"א ואני מתחילה לחשוב על העיניין של הפסיכומטרי... עכשיו יהיו לי קורסים טובים הרבה יותר בזול ואני גם ככה בתקופה של לימודים אז עדיין יש לי את הכוח להיכנס לאטרף הזה אני צריכה את העזרה והייעוץ של מי שמכיר ויודע מה הם סיכויי ההצלחה של תלמידי תיכון בפסיכומטרי והאם כדאי לנסות. עוד כמה פרטים עלי שאולי יעזרו: אני 5 יח"ל מתמטיקה, אנגלית, פיזיקה, ערבית ממוצע ציוני הבגרות שלי עד עתה הוא גבוה וארצה להגיע לתוצאה גבוהה של מעל 700 בפסיכומטרי תודה רבה על העזרה והיעוץ
דרור סמואל | 13:22  05/05/08
שלום, לדעתי פסיכומטרי צריך לעשות כשמוכנים לזה וכשיודעים מה המטרה אליה שואפים. אם את יודעת מה את רוצה ללמוד ואיזה ציון נחוץ לך, גדלים סיכויי ההצלחה שלך, בלי קשר לקירבתך לבגרות. זאת כיוון שכאשר המטרה נמצאת מול העיניים עושים יותר כדי להשיג אותה. עד כאן ענייני פסיכולוגיה בגרוש. בנודע למקרה הספציפי שלך, אם ציוניך טובים, ואם את רצינית ומוכנה להשקיע יש סבירות גבוהה שתקבלי ציון טוב בפסיכומטרי. אבל אל תחשבי שהעניין פשוט, הפסיכומטרי שונה במספר פרמטרים מבחינות הבגרות. ראשית לחץ הזמן גבוה הרבה יותר, ושנית הבחינה אינה על חומר של בגרות אלא מצריכה יותר חשיבה (בגרויות מצריכות הרבה פעמים רק שינון של החומר). אני חושב שאם את יודעת מה את רוצה, לכי על זה בכל הכח. אחרת אולי כדאי להמתין ולתת לשאיפות ולמטרות להבשיל עוד זמן מה. אל תשכחי שניתן לעשות פסיכומטרי גם אחרי כיתה י"ב (על פי רוב באותם תנאים כמו תלמידי י"א) אם הגיוס רחוק, וגם התנאים לחיילים משוחררים אינם רעים בכלל. מקווה שתשובתי מספקת, אחרת הרגישי חופשייה להמשיך ולתהות. דרור.
סגור