פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מירב | 08:09  02/06/08
שלום!!! אני רוצה לגשת לפסיכומטרי אך יש לי שאלה: אני נגשת בפעם הראשונה,האם כדי ללמוד בבית לבד עם ספרים שעות על גבי שעות ולחרוש או שעדיף ללכת לקורס הכנה פסיכומטרי?? איפה בירושלם מומלץ ללמוד? (אני צריכה להגיע לסכום של 600
דרור סמואל | 14:41  02/06/08
מירב שלום, אני חושב שבפעם הראשונה מומלץ בהחלט לגשת לבחינה עם קורס. הקורס עוזר לא רק בלימוד החומר (למרות שזה נושא שאסור לזלזל בו) אלא גם באירגון החומר. הבחינה הפסיכומטרית מכילה חומר רב ונפרשת על פני מספר נושאים, לכן גם הלמידה עצמה וגם ארגון סדר הלמידה מתחילת הלימודים ועד הבחינה אינם פשוטים. בכל מקרה, גם אם תלמדי במסגרת קורס את תלמדי שעות על גבי שעות ותחרשי, כך שאין מה לדאוג בתחום זה... אני יכול להמליץ לך בירושלים על "אנקורי", מתוך היכרות אישית עם המקום ובעיקר עם המדריכים זהו מקום מצוין. את יכולה להתקשר למספר 1-800-858585 ולקבל פרטים נוספים. שיהיה בהצלחה, דרור.
סגור