פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עינב | 08:23  22/06/08
מה ההבדל בין קורסים תיכוניים ללא? זה משנה אם אני אעשה קורס בתיכון אחר (אצלי אין) או שעדיף ללכת לקורס רגיל?
דרור סמואל | 10:06  22/06/08
עינב שלום, באנקורי אין הבדל מהותי בין קורסים בתיכון לקורסים אחרים פרט לעובדה שהקורסים המיועדים לתלמידי התיכון הם קצרים יותר (מבחינת מספר השבועות, אך אין פגיעה במספר השיעורים). אני לא יודע מה ההבדל אצל מכונים אחרים וייתכן שבמקומות מסויימים מורידים שיעורים כאלו ואחרים... הדבר המרכזי שמפריד בין הקורסים הנ"ל הוא המחיר. מחוץ לקורסים הבית-ספריים המחירים מאמירים עד אלפי שקלים ואילו בבתי הספר את תוכלי למצוא קורסים בפחות מ-1500 שקלים. בנוגע לשאלתך השנייה, זה לא משנה אם תעשי קורס בתיכון אחר אם יסכימו לקבל אותך אליו (יש בתי ספר שסוגרים את הקורסים לתלמידיהם בלבד). אני ממליץ לך לפנות לאנקורי בטלפון 1-800-858585 ולקבל יעוץ בנוגע לבתי ספר באיזור מגורייך בהם מועברים קורסים של אנקורי. שיהיה בהצלחה, דרור.
סגור