פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
בלהה | 07:43  23/06/08
אני בסופסוף י"ב ( היום בגרות ספרות =/) והגיוס שלי בסופסוף ינואר ( חצי שנה ) .. בגלל שהרעיון הכללי הוא לימודי רפואה והמשמעות היא יותר מפסיכומטרי אחד החלטתי להתחיל בחופש הענק שהצבא ארגן לי ... נשאלת השאלה האם זה שווה את זה !? לעשות פסיכומטרי ראשון הפסקה של שנתיים ואז לחזור שוב אחרי צבא ? (בהתחשב בעובדה שאני.. כמו שאני מכירה את עצמי , לא אוציא מעל 700 על ההתחלה )...ואפשר להתחיל ללמוד ממש בקורס לקראת סוף שירות ?! אשמח לייעוץ בעניין .... ועוד שאלה טכנית שלא מצאתי תשובה אליה משום מה - אם אני עושה פסיכומטרי של אפריל ורוצה להרשם ללימודים של אוקטובר שאחריו , הציון מספיק להגיע ? מתי בכלל נפתחת הרשמה לאוקטובר ? תודה מראש ויומנעים ( בטוח יותר משלי )
דרור סמואל | 23:56  23/06/08
בלהה שלום, הייתי רוצה לפתוח בשאלה, למה לימודי רפואה אומרים יותר מפסיכומטרי אחד? אני מכיר יותר מאדם אחד אשר קיבל את הציון הנחוץ בניסיון הראשון, בואי בגישה חיובית זה רק ישפר לך את הציון. בנוגע לשאלתך, הדבר תלוי בך לחלוטין, אם תעשי עכשיו פסיכומטרי ותקבלי בו ציון גבוה אז בעוד שנתיים ייתכן שתתחילי כמעט מאפס וייתכן שתתחילי במצב מעולה, שכן הזיכרון לנושאים אלו משתנה מאדם לאדם. בנוגע לעשיית קורס במהלך השירות, הדבר אפשרי בחלק מהמקומות אך תלוי היכן תשרתי. יש מקומות שבהם זה פשוט לא הגיוני לעשות פסיכומטרי תו"כ שירות (נניח אם תשרתי בבסיס נידח במדבר...). בנוגע לשאלתך האחרונה, כעיקרון מועד אפריל הוא המועד האחרון הקביל לצורך לימודי רפואה בשנה מסויימת ולכן בחינה במועד זה בהחלט מתאימה ללימודי רפואה. לילה טוב, מקווה שהלך טוב בבגרות, דרור.
סגור