פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלדד | 08:54  14/07/08
שלום איך מתחלק הציון לכל קטע של מבחן אמ"ר בפסיכומטרי? כוונתי שלדוגמא המקסימום שניתן לקבל ציון באנגלית הוא 134 אני חושב תודה
דרור סמואל | 10:57  14/07/08
אלדד שלום, הבהרה: מבחן אמי"ר אינו חלק מהבחינה הפסיכומטרית. אם כבר עשית פסיכומטרי (או שאין לך צורך בו) ואתה רוצה לשפר/לקבוע רמת אנגלית אתה עושה מבחן אמי"ר שהוא מבחן באנגלית בלבד. בנוגע לציונים, בפסיכומטרי ניתן לקבל בחלק האנגלית ציונים שנעים בין 50 ל150 ואילו באמי"ר ניתן לקבל ציונים שנעים בין 150 ל250. בעצם כדי לדעת מה הציון שקיבלת במבחן אמי"ר במונחי מה שקיבלת במבחן פסיכומטרי צריך להוריד 100 נקודות. המספר 134 הוא מספר חשוב מבחינה אחרת, אם תקבל 134 ומעלה בחלק האנגלית של הבחינה הפסיכומטרית (או 234 ומעלה במהחן אמי"ר) לא תצטרך לעשות קורסי אנגלית באוניברסיטה ותקבל פטור. מקווה שהדברים יותר ברורים עכשיו, דרור.
סגור