פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ליאורה | 10:38  31/07/08
לי שתי שאלות. אני בת 41 ומעוניינת ללמוד רנטגנאות וזה דורש פסיכומטרי. האם יש נבחנים כל כך מבוגרים או שיסתכלו עלי בגיחוך ביום הבחינה?שאלה שנייה-קראתי פעם שישנו אתר שמתרגל אוצר מילים לפסיכומטרי. אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי אליו לתירגול. תודה רבה-ליאורה
דרור סמואל | 09:10  05/08/08
ליאורה שלום, אני לא רואה סיבה שיצחקו עלייך ביום הבחינה. אמנם ייתכן שתהי בין הנבחנים המבוגרים, אבל הדבר לא אומר כלום על היחס אותו תקבלי. בנוגע לאתרים שמתרגלים אוצר מילים, אני לא מכיר אתר כזה שהוא ממש טוב, אבל אם תסרקי את הפורום את תמצאי אתר כזה שהומלץ על ידי מישהו. אני חוזר ומתריע, כשאני העפתי מבט באתר הנ"ל לא הייתי מרוצה (בלשון המעטה), אבל זה כבר לשיקול דעתך. בהצלחה בלימודי הפסיכומטרי, דרור.
סגור