פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מוטי. | 06:05  02/08/08
שלום, רציתי לשאול כמה דברים בקשר לקורסים באנקורי. ראשית, מהם סוגי הקורסים? באתר שלכם רשום TARGET, RELAX לא מפורט על כל אחד ממש.. מה ההבדל? האם יש הבדל במחיר הקורסים ? ועוד שאלה אחרונה, תלמידים שמגיעים עם ואוצ'ר וכאלה שמגיעים בלי - נמצאים באותו קורס? או שיש הפרדה לכתות של ואוצ'ר וכתות בלי ?
דרור סמואל | 09:17  05/08/08
מוטי שלום, שאלות רבות שאלת, אענה במפורט ככל האפשר. שני הקורסים הם אכן target וrelax. ההבדל המרכזי ביניהם הוא במספר השעות אותן לומדים במסגרת כל אחד. קורס הrelax הוא קורס ארוך יותר מבחינת השעות. הוא כולל גם שי"פים שהם שיעורים שנועדו לשפר את היכולת הפסיכומטרית, ז"א לגעת בנושאים שהם רלוונטיים רק לבחינה, והוא כולל "מרכזי למידה" שבהם נפגשים עם המדריך והוא עוזר בפתרון של, ובבעיות שהתעוררו עם, שיעורי הבית. יש הבדל במחירי הקורסים, קורס הrelax שהוא ארוך יותר הוא גם מעט יקר יותר. בנוגע למחירים מדויקים צור קשר עם אנקורי בטלפון 1-800-858585. תלמידים עם ואוצ'ר ובלעדיו נמצאים באותו קורס. אין הפרדה. למה שתהיה הפרדה?! לדעתי מי שמבצע הפרדה כזו חוטא לתלמידים (ובד"כ גם נותן לתלמידי הואוצ'ר קורס פחות מקיף), אפילו המדריך לא יודע מי הגיע עם ואוצ'ר ומי הגיע בלעדיו. אם יש לך שאלות נוספות אני ממליץ שתפנה למוקד של אנקורי פסיכומטרי בטלפון 1-800-858585 שם ידעו לענות על כל שאלותיך, כולל מחירים, ימי קורסים ועוד. שיהיה בהצלחה, דרור.
סגור