פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אודליה | 09:02  03/08/08
שלום! אני כעת משרתת בשירות לאומי והוא מסתיים בע"ה ב-15.8 אני כנראה אעשה בע"ה פסיכומטרי במועד אוקטובר. את האמת אין לי הכי עצבים להתחיל עכשיו פסיכומטרי, אבל כשאני משווה בין מועד אוקטובר למועד דצמבר- יתרונות מול חסרונות, יש יתרונות משמעותיים למועד אוקטובר. (יש לציין שלמרות שהשירות נגמר ב-15.8, זהו כבר הסוף, כך שלא יהיה קשה ללכת לשיעורים בזמן השירות) האם זה נכון לגשת כעת למועד אוקטובר?
דרור סמואל | 09:24  05/08/08
אודליה שלום, לא ציינת מה היתרונות של מועד אוקטובר בעיניך אז אני מרשה לעצמי להתחיל בקושיה. אין קורסים שאני מכיר שטרם נפתחו, לדעתי הקורסים למועד אוקטובר נפתחו כבר באמצע יולי (לכל המאוחר!) והם עכשיו כבר לקראת סיום השליש הראשון. ז"א שאין קורסים אליהם את יכולה להירשם... שנית, גם אם תבחני במועד אוקטובר (וכמובן אם תבחני במועד דצמבר) לא תוכלי להירשם ללימודים השנה, כך שגם במישור הזה מועד אוקטובר לא נותן יתרון. דבר שלישי, אם תבחני בדצמבר, וחס וחלילה תצטרכי מועד נוסף, תוכלי להיבחן במועד אפריל שגם הוא תופס לצרכי הרשמה לשנה הבאה. דבר אחרון, אני מניח שלא העברת את השירות הלאומי שלך ב:שינון מילים, קריאה באנגלית, תרגול אלגברה ותרגול גיאומטריה. על כן אולי כדאי לך לקחת את החודש הקרוב להסרת חלודה ושיפור יכולות בנושאים הנ"ל ואז להירשם לקורס למועד דצמבר... אשמח לשמוע מה היו השיקולים שלך ובהתאם לחשוב על העניין מחדש, אבל אני חושב שגם לך כדאי לחשוב על מה שאני כתבתי. בהצלחה בכל מקרה, דרור.
סגור