פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עמית | 13:35  11/08/08
אני רואה שכל הזמן מפארים פה את יואל גבע והמילונים שלה, מקסימום את קידום. מה עם HIGH Q? איך הם נחשבים ביחס לשאר המכונים? יש כ-2700 מילים בעברית וגם באנגלית.
קורס ראשון עשיתי באייקיו, ואני יכולה להגיד שממש לא התחברתי לכל הקטע הזה של המצגות והלמידה באינטרנט. אני עושה עכשיו קורס שני באנקורי ועד עכשיו (טפו טפו) מאד מרוצה - בעיקר מהקטע שיש מרכזי למידה כמעט כל שבוע ומהעובדה שאנקורי זה המקום היחידי שנותן ממש קורס בקריאה מהירה (שביררתי וגיליתי שאין את זה בשום מכון). לגבי המילונים - של שניהם טובים, לדעתי.
דרור סמואל | 22:27  18/08/08
אם יש לך אילו שהן טרוניות אנא, במחילה ממך, פרט אותן. אם אתה סתם רוצה לשלוח הודעות מעצבנות לפורומים אנא עשה זאת במקומות אחרים. אם אתה רוצה להמשיך את הדיון על האם ההודעה הקודמת מפוברקת (ואגב היא לא) אתה מוזמן בחום לשלוח אלי מייל. [email protected] תשובה מובטחת. חיים טובים. דרור.
שניהם אחלה, זה באמת תלוי בעיקר בהשקעה שלך.
דרור סמואל | 11:10  13/08/08
עמית שלום, אני אישית מתחבר להמלצתה של דפנה לגבי אנקורי, אבל בכל מקרה ממליץ לבדוק היטב את מה שאמרת. שים/י לב שבמילונים אין חשיבות לכמות אלא דווקא לאיכות, אני יכול לתת לתלמידים את מילון אבן-שושן, שם יש הכי הרבה מילים, הוא הכי מדויק ובטוח הכי מקיף. מצד שני, מה ירוויח מזה התלמיד? לסיכום, אני ממליץ לעשות סקר מקיף, ואף להתקשר לאנקורי בטל' 1-800-858585 ולברר שם עוד פרטים. בהצלחה בכל מקרה, דרור.
סגור