פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יוני | 09:32  12/08/08
באיזה מועד יהיה פרק כתיבה אקדמית בפסיכומיטרי? האם במועד דיצמבר יהיה הפרק הזה ? אני רוצה לעשות פסיכומטרי או במועד אוקטובר או בדיצמבר , האם יש סיכוי שכותבי הפסיכומטרי ישנו את דעתם וישימו את פרק הכתיבה האקדמית במועד דיצמבר?
דרור סמואל | 11:15  13/08/08
יוני שלום, לצערי עדין לא ברור מתי יכנס הפרק החדש של הכתיבה האקדמית. ייתכן שבמועד אוקטובר יהיה פיילוט לנושא וייתכן שלא. דבר אחד בטוח, לפני שהפרק ייכנס כפרק אמת יקרו שני דברים, הראשון הודעה של המרכז הארצי והשני בחינה עם פרקי דמה כאלה (פיילוטים), או בחינות דמה נפרדות. אף אחד משני אלה עוד לא קרה. לכן אני לא יכול לענות לך על השאלה באופן ודאי כרגע. כאשר יהיה משהו חדש אני מבטיח לפרסם הודעה בנושא בפורום. שיהיה בהצלחה, דרור. נ.ב. אם אתה מתכנן לגשת לבחינה במועד אוקטובר אני מקווה שאתה כבר עמוק בלימודים שכן היא מגיעה בקרוב מאוד... כמו כן, אל תשכח שהמועד האחרון לרישום לבחינה הוא 25.08.08 אז יש להזדרז.
סגור