פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גלי | 09:33  12/08/08
היי, אני כבר עברתי מבחן פסיכומטרי ריאשון שלי,בציון לא משהו, כרגע אני מתלבטת האם לעשות קורס נוסף, ההיתי מעוניינת לדבר עם מישהו שהתחיל"מאפס" והצליח לעלות את הציון שלו בצורה משמעותית, לדוגמא מ 520 ל690 , יש חייה כזו? ואם כן, איך עושים זאת , באיזה שלב ? האם הדרך רצופה בעליות ומורדות? אשמח לתשובה, וגם מהמורים אשמח לקבל חוות דעת על בסיס ניסיונכם.
דרור סמואל | 11:45  13/08/08
גלי שלום, המבצע אותו את מתארת הוא אפשרי לביצוע אך קשה מאוד. אין טעם שתגשי כרגע לקורס נוסף שכן יש צורך ברקע טוב יותר בתחומים הפסיכומטריים אם רוצים לשפר את הציון בצורה כה דראסטית. לדעתי תכנית טובה מבחינתך תהיה קודם כל ללמוד מתמטיקה ברמה של 4 יח' לפחות ו5 יח' באנגלית (באופן פרטי, בקורס, או לבד בבית). ורק לאחר מכן לגשת לקורס נוסף. כיוון שהמועדים הרלוונטיים לשנת הלימודים הבאה כוללים גם את מועד אפריל, המשמעות היא שיש לך זמן רב למדי לצורך כך. את יכולה גם לנצל את הלימודים הללו לשם שיפור בגרויות במועד החורף הקרוב מה שיוריד את הפסיכומטרי הנדרש ממך כדי להיכנס ללימודים (ממוצע עולה, דרישת פסיכומטרי יורדת ולהיפך). הדבר החשוב ביותר הוא להיות מוכנה לעבודה קשה ומייגעת. את לא תהי מאוד חברותית בתקופה הזו ותאלצי להקדיש כל זמן פנוי (כמעט) ללימודים, נושא זה חייב להילקח בחשבון ועלייך מוטלת האחריות לבחור זמן בו תהיי מרוכזת אך ורק במטרה. שיהיה בהצלחה עם האתגר, אם את צריכה דבר מה נוסף אני אשמח לסייע. דרור.
חיה כזאת | 14:55  13/08/08
ברור שאפשר! אני אישית העלתי את הציון מ-קצת מעל 500 ל-קצת מעל 700 עשיתי רק קורס אחד-אבל קורס מאוד ארוך. לפי דעתי הכי חשוב לעבוד בעקביות-כל יום בין 2 ל4 שעות.ללמוד את החומר ברצינות ולא להיסתמך על טריקים ניחושים מזל וכו'... ושיהיה לך בהצלחה!
סגור