פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מישהי | 21:26  18/08/08
עשיתי מתוך סקרנות, בלי ידע כלל, את בחינת הפסיכומטרי הממוחשבת של המרכז הארצי, קיבלתי 594. לאחר מכן, אחרי שבועיים, התחלתי קורס. יש לציין שזה קורס קצר של חודשיים. השאלה היא אם יש סיכוי ל700-חלום חיי?
דרור סמואל | 23:15  18/08/08
אהלן מישהי, יש סיכוי לקבל 700 אם תשקיעי באמת בלימודיך. ייתכן שלא תצליחי בניסיון הראשון, אך אם הצלחת בבחינה שברשת, בלי להתכונן מראש ובלי לנחש לקבל ציון שנושק ל-600 יש לך בהחלט סיכוי להגיע, לאחר לימודים, לאיזור ה-700. לימודים מעמיקים ומהנים, דרור.
אופיר | 19:53  18/09/08
מה היו הנקודות החלשות שלך ? אם היית חלשה בעברית את יכולה לנסות ללמוד עם תוכנה ללימוד מילים שבדרך כלל משפרת את הסיכויים. יש תוכנה מעולה ללימוד מילים לפסיכומטרי. היא נקראת מילומטר - אני למדתי איתה בבית והיה ממש חזק. אתה יכול להוריד אותה חינם ב www.milometer.co.il אבל התוכנה החינמית היא רק עד האות ד'. אם אתה רוצה לקנות אותה אז פשוט אתה מוזמן להשתמש בקוד ob123 שאני השתמשתי בו בשביל לקנות - זה נותן לך 15% הנחה. מקווה שזה עזר. אופיר.
סגור