פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דין | 02:45  19/08/08
איך אפשר להתרכז טוב יותר בלמידה בבית? תודה!
דרור סמואל | 21:21  21/08/08
דין שלום, העצות הכי טובות ללמידה בבית שאני יכול לחשוב עליהן הן אלו: 1. הכן לעצמך איזור שקט וללא הפרעות (בלי טלוויזיה, מחשב, מקרר, אחים קטנים וכו'). 2. הכן את כל הציוד מראש, ספר, מחברת, כלי כתיבה. 3. הכן לעצמך מזונות עשירים בסוכר, פירות יבשים ודומיהם כך שתוכל לנשנש מהם ולשפר ע"י כך את הריכוז. כנ"ל לגבי בקבוק מים קרים. 4. בשלבים הראשונים של הלמידה אין צורך ללמוד יותר משעה- שעה וחצי רצוף, אך כדאי להעלות את משכי הלימוד עם הזמן. 5. בהמשך לסעיף הקודם, אל תעשה 30 שאלות של אותו נושא ברצף, חלק את העבודה לרצפי שאלות קצרים יחסית (5-6 מסוג מסוים). 6. אם אתה רוצה לבדוק התקדמות, בהתחלה עשה זאת עם מבחנים באורך 3 פרקים ולאט לאט תעלה (עד מבחן מלא, של 8 פרקים). 7. בהפסקות בין הלימודים קום, הסתובב מעט וחלץ איברים. אין טעם לשבת ולבהות בתקרה. אני מקווה שהעצות עוזרות, שיהיה בהצלחה בלימודים, דרור.
אופיר | 19:48  18/09/08
למילים לפסיכומטרי. היא נקראת מילומטר - אני למדתי איתה בבית והיה ממש חזק. אתה יכול להוריד אותה חינם ב www.milometer.co.il אבל התוכנה החינמית היא רק עד האות ד'. אם אתה רוצה לקנות אותה אז פשוט אתה מוזמן להשתמש בקוד ob123 שאני השתמשתי בו בשביל לקנות - זה נותן לך 15% הנחה. מקווה שזה עזר. אופיר.
סגור