פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חיילת | 18:13  23/08/08
אני בעיצומו של קורס פסיכומטרי..בעברית ואנגלית הולך לי בסדר גמור וחלק החשיבה כמותית קשה לי מאוד..כידוע מועד הבחינה הוא אוקטובר.. מה אתם מציעים לי האם להזניח את המתמטיקה ולהתמקד על העברית והאנגלית..ולגשת למועד דצמבר? או האם בכל זאת לגשת למועד אוקטובר.. כיצד ניתן לשפר באופן משמעותי את החשיבה הכמותית..?בעלויות נמוכות...
חיילת שלום, אני רוצה לשאול שאלה בחזרה ואז אולי אוכל לענות. מה הרציונאל להתמקד רק באנגלית ובמילולי אם החלק בו את מתקשה הוא החלק הכמותי? לא עדיף להשקיע בכמותי כאילו אין מחר? לשאלתך השנייה איך ניתן לשפר את הכמותי בעלות נמוכה אין פתרון קסם. הדרך היחידה לשפר את היכולת בחלק הכמותי הוא לתרגל, לתרגל ואז לתרגל עוד קצת. אני ממליץ על שיפור הבגרות במתמטיקה כצעד ראשון ובעל רווח כפול, מצד אחד שיפור הממוצע והעלאת סיכויי הכניסה לאוניברסיטה ומצד שני שיפור היכולות המתמטיות ובהתאם את היכולת הפסיכומטרית. בתור צעד שני אני ממליץ על לקיחת מורה פרטי לחיזוק הבסיס המתמטי, שכן שם בד"כ מצויה הבעיה. לרוב מי שאני פגשתי שהתקשה בחלק הכמותי היה חסר בסיס איתן במתמטיקה. בנוגע לבחינת מועד אוקטובר, אני ממליץ לך לגשת אליה ולו כדי להרגיש את הבחינה ואז לגשת לבחינה נוספת במועד פברואר או אפריל (גם שני המועדים הללו תופסים לשנת הלימודים הבאה). שיהיה בהצלחה בכל מקרה, דרור.
סגור