פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ערן | 09:57  19/11/08
אני חייל משוחרר ורוצה להתחיל פסיכומטרי, ההתלבטות היא כמובן באיזה קורס לבחור. יואל גבע מציעים מורים וותיקים ומנוסים, היי-קיו וקידום מציעים מערכת תרגילים און ליין שהמורה נשאר במעקב אחרי ההתקדמות שלך. בטח כולכם עשיתם קורסים במקומות שונים. על מה אתם ממליצים. ברור לי ששום קורס הוא לא קסם וזה תלוי בהשקעה שלי וגם הם למדו אחד מהשני את שיטות הפתרון ודרכי החשיבה האפשריות אבל האם המעקב האישי של קידום והיי-קיו הוא באמת נכון ואיכותי או שברגע שעולה קושי מסויים אתה פשוט יושב מול מסך מחשב ולא מול ספר של יואל גבע. אז על איזה בתי ספר אתם ממליצים?
כי לא יפרסמו פה בתי ספר. אבל מה שכן, צריך לבדוק בתי ספר לפסיכומטרי כמו שבודקים רכב שרוצים לקנות - הספרים, משך הקורס, מבנה הלימודים, הסימולציות, מי המורים, מה אחוזי ההצלחה שיש להם וכמה סטודנטים ניגשים פעם שנייה ויותר. אני חושב שזה לא כדאי ללכת בשיטת חבר מביא חבר או ללכת על בתי ספר שהם אופנתיים. חפש בגוגל, תמצא את כל המהומה שיש עכשיו סביב הבדיקומטרי ויואל גבע ואחרים, לדעתי הם נגעו שם בכמה נקודות רגישות שרק יעזרו לנו להצליח.
דרור | 19:44  08/12/08
שמעתי כבר כמה אנשים שהחליפו רישום בעקבות מה שהם שמעו שם. מצד אחד, יש כמה שלומדים אצל בית הספר שהם תוקפים ואומרים שהכל שטויות. פסיכומטרי זה דבר נורא מלחיץ וחשוב שלא ניכנע ללחץ ולא נבדוק מה מוכרים לנו. העיקר שכולנו נוציא 700 ונהיה אלופים.
סגור