פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכולם, פעם ראשונה בפורום הזה... וכנראה לא אחרונה :) אני כרגע עושה קורס בגרות במתמטיקה (למועד שהוא סוף ינואר), ורוצה לעשות פסיכומטרי במועד אפריל (קורס שמתחיל בתחילת ינואר). הבעיה היא שבמכון שאני נמצא בו הקורסים חופפים, אני עוד לא יודע אם זה בכלל יהיה אפשרי מבחינת שעות, אבל נניח שכן לרגע. האם לדעתכם אפשרי ללמוד במקביל לפסיכומטרי ולבגרות במתמטיקה למשך תקופה קצרה? מה גם שזאת בידיוק התקופה שלפני הבגרות במתמטיקה (תקופה שבה מתרכזים בעיקר בפתירת מבחני בגרות). או האם הדבר יכול לפגוע משמעותית בציון הפסיכומטרי או הבגרות? שאלה נוספת, מישהו יודע מתי מתחילים הקורסים במכונים למועד אפריל? לא הצלחתי לברר באתר של לחמן מתי מתחיל הקורס.
סגור