פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיכאל | 10:00  19/11/08
שלום רב. איך בנוי מבחן אמיר/אמירם? האם אלו אותם פרקים בדיוק הנמצאים בפסיכומטרי, כלומר האם לוקחים מבחן פסיכומטרי מאותו מועד ספציפי ו"שולפים" ממנו את הפרקים באנגלית, או שמרכיבים מועד נפרד למבחני אמיר/אמירם? האם, סטטיסטית, מבחני אמיר/אמירם יותר קלים מהפרקים בפסיכומטרי או שהרמה אותה רמה? מה ההבדל, אגב, בין מבחן אמיר למבחן אמירם? האם במבחנים אלה יש 2 פרקי אנגלית או 3? בקשר לסיווג אוניברסיטאי לרמת אנגלית [לכאלה שנכנסו לאונירסיטה ללא פסיכומטרי אך צריכים לעבור איזשהוא מבחן סיווג באנגלית כדי שהאוניברסיטה תוכל לקבוע לאיזה רמת אנגלית לשייכים בקורסים] - כיצד המבחן הזה בנוי? האם הוא דומה למבחני הפסיכומטרי, או שזהו מבחן שהאוניברסיטה בונה לעצמה? [ראיתי דוגמאות למבחנים כאלה באתר אוניברסיטת חיפה והגעתי ל-2 מסקנות: א. המבחנים ממממש לא ברמה של פסיכומטרי, בקושי ברמת בגרות ב. המבחנים של לרוב לא אמריקאיים, ויש שאלות פתוחות וכדומה, האם מישהו פעם ניגש או שמע על מבחני הסיווג האלה ויכול לומר לי אם הדוגמאות שנתתי כרגע אכן תואמים את מבחני הסיווג, או שמבחני הסיווג דומים יותר למבחני הפסיכומטרי והדוגמאות באתר לא משקפות את המציאות? שאלה אחרונה - לגבי סיווג תוצאות במבחן אמיר/אמירם.. הבנתי שכדי לקבל את הפטור מקורסי האנגלית צריכים ציון של 234 [נכון?] איך הולך מדרג הציונים לפי קורסים? אילו ציונים מזכים בקורס רמה א', רמה ב' וכו'? אשמח מאוד להסבר,
סגור