פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חגי | 13:36  04/12/08
שלום לכולם, הבנתי שבבחינות מכניסים לפעמים פרקי פיילוט שלא ייספרו בציון הכללי. זה נכון? לפני פרק כזה מתריעים לפני הנבחנים או שזה חסוי? אם לא, יש בזה משהו קצת לא הוגן, לא?
חגי הורביץ | 11:42  23/12/08
במסגרת הבחינה הפסיכומטרית נכללים מספר פרקי פיילוט (בדרך כלל 2) שאינם משפיעים על הציון שלך בשום צורה שהיא. מטרות הפרקים הם בעיקר על מנת לבחון את התמודדות הנבחן באופן כללי עם סוגי שאלות וניסוחים שעשויים להיכלל בבחינות עתידיות. מטרה נוספת של פרקי הפיילוט היא לשמש כמקור בלתי תלוי להשוואה בין בחינות ומועדים על מנת להוות חלק משיקלול הציון היחסי של המבחן. חשוב מאוד בתור נבחן, לא לחפש או לנסות להתייחס לפרקים במהלך המבחן בצורה שונה מכיוון שאין ביכולתך לזהות פרקי פיילוט בשום צורה שהיאומיקומם בתוך הבחינה יכול להיות בכל מקום. התייחסות לפרק אמת בצורה שהיא לא רצינית מספיק תגרור כמובן פגיעה משמעותית בציון.
סגור