פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדי | 09:29  08/12/08
אני יודע ש134 ומעלה זה פטור .. אבל פעם שמעתי שיש מדרוג של טווחי ציונים בחלק האנגלי (נניח 120-134 זה רמה בינונית, 90 ומטה זה רמה נמוכה וכאלה... סתם זרקתי מספרים אני לא יודע בכלל אם זה קיים) אז מישהו יכול להסביר לי איך זה מבחינת אוניברסיטאות אם אני לא מקבל את הפטור אז כמה קורסי אנגלית צריך ואם זה איכשהו מתקשר ל"טווח" ציונים שציינתי קודם ... ובלי קשר לזה ..מה הציון של ממוצע של 15 תשובות נכונות בפרק אנגלית ? (במספר... אני יודע שבמילים זה "גרוע מאוד") תודה למי שעונה
חגי הורביץ | 11:38  23/12/08
שלום, הציון הפסיכומטרי מתחלק ל-3 ציוני ביניים בכמותי, מילולי ואנגלית. ציון האנגלית הוא החריג מבין השלושה שכן הוא משמש בכל האוניברסיטאות להגדרת רמת האנגלית שלך. משמעות הציון היא כמו שכתבת נכון, בכמה קורסי אנגלית תידרש לעשות במסגרת הלימודים האוניברסיטאיים שלך על מנת, לפי הגדרת האוניברסיטה, להגיע לרמת האנגלית הנדרשת ממך. ציון של 134 ומעלה הוא ציון פטור שמשמעותו שלא תעשה קורסים כאלה. מתחת לציון זה ישנן הגדרות שונות וחלוקות שונות של מוסדות הלימוד השונים שישייכו אותך לרמת אנגלית מסויימת שמשמעותה קורס אחד שניים או שלושה. כדי לדעת בדיוק באיזו רמה אתה נמצא תידרש לבדוק עם מוסד הלימוד הרלבנטי אליך.
סגור