פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
... | 19:54  11/02/09
אני אמורה להתחיל בקיץ קורסי פסיכומטרי, הייתי רוצה לדעת על איזה חברות פסיכומטריות אתם ממליצים ? ואיפה אפשר לקרא איך עובד הפסיכומטרי...הבחינה הציון[שמעתי יש ציון פנימי וכולל או משהו כזה] אשמח לתשובה ותגובות, תודה.
אריאלה פרידמן | 16:09  29/03/09
שלום לך, לגבי המבחן, באתר המרכז הארצי לבחינות והערכה- www.nite.org.il תוכלי למצוא מידע רב על הבחינה הפסיכומטרית. בעיקרון, למבחן שלושה חלקים- חלק כמותי (חשבון), חלק מילולי (עברית) וחלק באנגלית. לכל חלק יש ציון משלו, וישנו גם ציון כללי של כל המבחן. הציון נע בין 200 ל-800. בכניסה לאוניברסיטאות בדרך כלל מסתכלים על הציון הכללי, אבל יסתכלו גם על הציון שלך באנגלית כדי לקבוע האם את צריכה ללמוד קורס באנגלית במהלך הלימודים או שיהיה לך פטור מכך. הבחינה היא בחינה אמריקאית שמחולקת לשמונה פרקים, שניים מכל סוג (כמותי, אנגלית ומילולי) ועוד שניים, שיכולים להיות מכל אחד מהסוגים (למשל, עוד פרק כמותי ופרק אנגלית). בכל פרק בין 25-30 שאלות, והבחינה על זמן. בקורס שתעשי בקיץ אני בטוחה שיספרו לך הכל, בינתיים אם יש משהו ספציפי שאת רוצה לשאול את מוזמנת. לגבי חברות שמציעות קורסי פסיכומטרי- לכל חברה היתרונות והחסרונות שלה, את צריכה לקרוא לגבי כל חברה מה היא מציעה והאם זה מתאים לך. יש חברות שרוב הקורס בהן מול מחשב, יש חברות שמציעות קורסים פרטיים, יש חברות שמציעות מסלולים מיוחדים ללקויי למידה או אוכלוסיות מיוחדות, בדקי מה תוכלי להשיג בעבור המחיר שאת מוכנה לשלם, כמה עזרים לימודיים החברה מציעה, כמה תלמידים יש בכיתה והאם תהיה לך תשומת לבו האישית של המדריך, וכו'. בהצלחה!
סגור