פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני יודע שבקידום ממליצים לפתור את הפרקים הכמותיים בעזרת אסטרטגיה שבנויה מ2-3 סבבים, רציתי לדעת כיצד כדאי להחליט על האסטרטגיה? היום אני פותר בין 9-16 שאלות בפרק ורציתי לדעת כיצד כדאי לחלק את הסבבים, 13 שאלות לסבב א' 16 דקות ו-5 שאלות לסבב ב' 10 דקות זה טוב, או שאתם ממליצים על חלוקת זמנים אחרת?
אריאלה פרידמן | 16:18  29/03/09
שלום יוסי, בפרק הכמותי 25 שאלות בסדר קושי עולה, כך שאין הרבה טעם לדלג על שאלות משום שהבאות תהיינה בד"כ קשות יותר. בממוצע עליך להקדיש דקה לשאלה ולא להילחם בשאלה קשה שיש לך "בלק אווט" לגבי דרך הפתרון שלה, אלא לעבור הלאה. שיטה שיכולה לעזור לך לשם אימון היא לקחת כמה פרקים כמותיים ולעבוד עם שעון עצר- בפרק הראשון תקדיש דקה וחצי לכל שאלה לא משנה מה, בפרק אחריו דקה לשאלה לא משנה מה, ופרק אחד עם 30 שניות לשאלה. אם אתה יודע שאתה למשל ממש טוב בגיאומטריה או בתרשימים, זה יוצא הדופן, אז תוכל לגשת בפרק ראשית לשאלות אלה ורק אז לשאר השאלות, אבל אל תבזבז זמן בלחשוב כמה זמן אתה מקדיש ולכמה שאלות, נסה לעבוד לפי הכלל של דקה לשאלה.
סגור