פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורית | 11:37  07/04/09
בכנס משתחררים קיבלתי איזה ברושור (או מידעון בעברית) על איזו מכללה באילת שעוזרת ללימודי פסיכומטרי והשלמה או שיפור של בגרויות תמורת זה שאתה עובד חצי שנה באילת. זה נשמע טוב (גם יותר מדי טוב לטעמי). עוד מישהוא מכיר את העניין הזה ויש לו עוד מידע (או ניסיון איתם)?
אריאלה פרידמן | 12:06  07/04/09
לכל מכון פסיכומטרי היתרונות והחסרונות שלו. אני לא מכירה את המכללה, שווה לברר עם כל מכון בו מעוניינים ללמוד מה הם מציעים: מה הנסיון של המדריכים שלהם, כמה שעורים, אילו עזרים יש ללימוד מעבר לשעורים, כמה היחס אישי, מה איכות חומר הלימוד שלהם, כמה ניסיון יש למכון עם הבחינה הפסיכומטרית -כדאי לקחת את ההחלטה בצורה מושכלת ובהשוואה עם מכונים אחרים בפריסה ארצית. קחי את כל אלה בשקלול עם העובדה שאת מעוניינת לעבוד באילת במשך חצי שנה, ותוכלי לשקול אם זה המכון בשבילך.
סגור