נושאי הלימוד בשנה א':
עיסוי טיפולי אינטגרטיבי
אנטומיה הוליסטית
במהלך שנת הלימודים הראשונה לומדים התלמידים כיצד לרכך את גופם דרך תנועה?כיצד לשחרר החזקות מיותרות בגוף? כיצד לנוע תנועה קלילה וחסרת מאמץ? וכיצד להשתמש בציר המרכזי של עצמם כנתיב להשענות על האדמה, הן בעמידה /ישיבה והן בתנועה. בחלק העיקרי של השנה הראשונה לומדים התלמידים כיצד מגע תומך מאפשר תהליך טיפולי/התפתחותי.
הלמידה להקשיב לעצמם, ולמה שנכון לגופם, היא בסיס הלמידה של הקשבה למטופל וליכולת לתמוך בו בצורה הנכונה.
נושאי הלימוד בשנה ב':
עיסוי טיפולי אינטגרטיבי, יחסי מטפל מטופל וגופנפש .
נואי הלימוד בשנה ג':
תנועה:
תנועה לפי אידה רולף ודורותי נולטה, תנועה לפי מילטון טרייגר, תנועה לפי פאולה גרבורג והריקוד ככלי טיפולי בשילוב היסודות הקודמים.
מגע:
עבודה עמוקה – פתיחת הפאציה באזורי מפתח, התנודות והמחשת תנועה קלילה בצורה פאסיבית, תנועות גדולות (פיתולים מרגליים, מידיים וכו´.) ושיעורי הדגמה והתנסות בעבודה.