ניהול התקשורת השיווקית (מרקום) בחברות הי-טק הינו תחום מתפתח התופס מקום חשוב יותר ויותר בתעשייה. מנהל המרקום צריך מצד אחד לרכוש הבנה אמיתית של אופי השוק והטכנולוגיות השונות ומצד שני ידע ומיומנות בכלי פרסום ומדיה מקצועיים וממוקדים, השונים מאלו המשמשים בשוק מוצרי הצריכה. אנשי המרקום צריכים להתמודד עם עולם שיווקי בעל מאפיינים ייחודיים כגון: פנייה לשוק תעשייתי - חברות וארגונים, לעיתים בסדרי גודל עצומים, עבודה בסביבה גלובלית, העדר ערוצי מדיה רלוונטיים – הפניה למספר לקוחות מצומצם ומאד מוגדר ומאופיין, הופך את ערוצי התקשורת הקונבנציונאליים לבלתי אפקטיביים ודורש שיטות עבודה ופתרונות יצירתיים, משקיעים כקהל יעד שיווקי, משקל רב למו"פ ופיתוח מוצרים- Time to Market ארוך יותר, רישום פטנטים, טכנולוגיות מורכבות, התמודדות עם פרסום ושיווק מוצרים בשלבי פיתוח ועוד.
מטרות המסלול:
להבין את ייחודיות השיווק והפרסום בענף ההי-טק והאתגרים העומדים בפני מנהלי המרקום, להפנים את עקרונות השיווק והפרסום המודרני בכלל וההתאמות הנדרשות לענף ההי-טק בפרט
ולרכוש כלים לניהול פעילות התקשורת השיווקית בחברות אלו בצורה היעילה והאפקטיבית ביותר.
המפגשים כוללים הרצאות פרונטאליות, הדגמות, דיונים בכיתה, הקרנת סרטים ופעילויות נוספות. חלק מהמפגשים יועברו במתכונת סדנא מעשית הכוללת התנסות אישית.
במסלול ישולבו הרצאות אורח וכן מפגשים עם מנהלים מהתחום.
נושאי המסלול:
מבוא, עקרונות השיווק, תמהיל התקשורת השיווקית, מבוא לתורת המותגים, כתיבת תכנית שיווק וכתיבת בריף, ניהול מדיה ותקציב בעולם ההי-טק, כלים לאיסוף מידע, התמקצעות בניהול משימות מרכזיות העומדות בפני מחלקת המרקום, גורמים מקצועיים בתחום הפרסום והתקשורת השיווקית ואופן העבודה הנכון מולם, נושאים מתקדמים.