מעל מיליארד אנשים גולשים ברשת, מגיעים לכל פינה ולכל מוצר בהקשת כפתור (מתוכם בארץ 3.9 מליון), ומנהלים חיים שלמים בתוך רשת האינטרנט. כמשווקים ואנשי פרסום, כבר ברור לחלוטין, כי מדובר בפוטנציאל עצום ליצירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים בארץ וברחבי העולם, לבניית מותג, יצירת מודעות, מכירות, שיווק מסרים ומה לא. אולם, ההתפתחויות המסחררות וחוסר היכולת לנבא את תגובות הגולשים והצרכנים לטכנולוגיות, גישות וכלים חדשים, הופכת את המדיה האינטרנטית לאתגר מורכב וקשה לפיצוח.
מסלול "האינטרנט כפלטפורמה שיווקית", שפותח בשיתוף עם חברת A-2-Z לשיווק בינלאומי באינטרנט, הינו מסלול ייחודי, הבא לתת מענה לצורך זה בדיוק ולכן מאפשר להכיר לעומק את רשת האינטרנט, על יכולותיה ויתרונותיה, עבור הצרכנים והמשווקים, להכיר את מגוון כלי השיווק והפרסום ברשת, להבין את אופן השילוב המתאים בין מדיה זו למדיות הקונבנציונאליות, לרכוש כלים ויכולות לניהול פעילויות שיווקיות מלאות על בסיס מדיית האינטרנט, או בשילוב עם מדיות חיצוניות ובשורה התחתונה לרתום את מדיית האינטרנט, לשיפור ביצועי השיווק והמכירות שלנו !
המסלול כולל הרצאות פרונטאליות לצד הרצאות אורח ומפגשים עם מנהלים מהתחום אשר יציגו ניתוחי מקרים ולקחים מפעילויות, קמפיינים ואתרים מהארץ והעולם.
חלק מהמפגשים יועברו במתכונת סדנא מעשית הכוללת התנסות אישית מול מחשב.
נושאי המסלול: הקדמה, נתונים ומגמות, בניית תכנית שיווק אינטרנטית, התנהגות צרכנים באינטרנט, ניהול פרויקט הקמת אתר, דוגמאות והתנסות מעשית באפיון והקמת אתר, כללי קריאטיב באינטרנט (קופי ועיצוב), קידום אתרים, אינדקסים ומנועי חיפוש - תחרות קבוצתית Google, מועדון לקוחות, דיוור והתנסות בבניית דיוור, קנייה וניהול מדיה באינטרנט, בעיות משפטיות בדיוור ישיר וקידום אתרים, יחסי ציבור באינטרנט, ניתוח נתוני קמפיינים ותנועה באתרים - התנסות בכלים, WEB 2.0 ושיווק גרילה באינטרנט - התנסות מעשית באתרי קהילות + אמצעים אינטראקטיביים לשיווק באינטרנט (Webinars, תערוכות וכנסים וירטואליים), תכנית/ שותפים באינטרנט (Affiliate Program), קמעונאות ומסחר באינטרנט - התנסות ב-E-bay, סדנא מעשית מקיפה