במסלול לחינוך העל-יסודי אנו מאמינים כי ההוראה היא המרחב העיקרי למפגש חינוכי משמעותי בין המורה לתלמיד. לכן חשובה לנו מקצועיותם של המורים לעתיד: מומחיותם בתחומי הדעת ובדרכי הוראתם ויכולתם לקיים מגע חינוכי עם תלמידיהם. חשוב לנו שמורי העתיד ידעו להיות רגישים לתלמידיהם, קשובים לצרכיהם ושיהיו בעלי יכולת להעצימם ולפתחם, הן בתחומי הידע והן מבחינה אישית.
הסטודנטים במסלול העל-יסודי לומדים כיצד ללמד בכיתות שאוכלוסייתן מגוונת ומורכבת.
סטודנטים במסלול זה בוחרים בשני חוגי התמחות ההתמחות עם אפשרות למגוון רחב של שילובים ביניהם: מדעים (ביולוגיה וכימיה) אנגלית, חינוך מיוחד, תקשורת, מתמטיקה (אפשרות גם לחד-חוגי), מתמטיקה והמדעים הפיזיקליים, היסטוריה ויהדות, מקרא, לשון עברית, ספרות, התמחות בהוראה בכיתות המשלבות תלמידים בעלי צרכים מיוחדים.