כתוצאה מהתחרות הגדולה בין חברות וארגונים נוצר הצורך באנשי שיווק ומכירות מקצועיים ומיומנים, המסוגלים לספק פתרונות שיווקיים הולמים בעידן תחרותי זה. הקורס נועד להקנות ידע ומיומנויות בתחומי השיווק, הפרסום והמכירות. במהלך הלימודים ייחשפו הסטודנטים לשיטות שיווק מתקדמות, טקטיקות מכירה, עקרונות היזמות, הכנת תוכנית שיווקית מקיפה והתמיכה בלקוח.
הקורס ילווה במצגות איכותיות, חומר עזר מובנה ועדכני ופרויקט גמר מונחה.
בין נושאי הקורס:
• יסודות השיווק ועקרונות הגישה השיווקית
• מדיניות מוצרים ומחירים
• פילוח השוק ותכנון אסטרטגיה שיווקית
• מחקרי שוק והתנהגות הצרכן
• ניהול הפרסום
• אומנות המכירה וניהול מו"מ
• שיווק באינטרנט ומסחר אלקטרוני
• שיפור איכות השרות
• תקשורת בין אישית
• צינורות שיווק ותקשורת שיווקית
• יזמות שיווקית.
• בניית תוכנית שיווקית