מטרת הקורס - לסייע למאמנים בהבנת עולם השיווק על כל גווניו ולאפשר למאמן להגשים את חזונו העסקי.
במהלך הקורס נלמד כיצד להתמודד עם השאלות, החששות והפחדים שצפים, נעבור תהליך של הכנה אישית, הגדרה עצמית, זיהוי נקודות החוזק, בידול ומיתוג, נכיר את סביבת התחרות ומי קהל היעד שלנו, נחקור היכן נמצאים המתאמנים הפוטנציאלים ואיך נהפוך אותם למתאמנים בפועל, נלמד כיצד להציג את עצמנו נכון ולנהל פגישת היכרות מקדמת וכמובן נעסוק בפרקטיקה אשר פורטת את תהליך השיווק העצמי לצעדים מעשיים המאפשרים את בניית העסק ושגשוגו.
המאמנים יכירו דרכי שיווק שונות וכיצד ניתן למקסם שיווק דל תקציב בניו מדיה.
כל מאמן ייבנה תוכנית שיווק הכוללת אסטרטגיה וטקטיקה ויקבל ליווי למימוש התוכנית והוצאתה מהכוח לפועל.
נושאי הקורס:
-
בחירת נישה והגדרת תחומי עבודה.
-
מיפוי קהל יעד וקהל מטרה.
-
מי הלקוחות הפוטנציאלים שלי והיכן הם.
-
מפת התחרות.
-
תמחור אישי.
-
הסביבה בה אני פועל.
-
הבטחה שיווקית.
-
גיבוש הצעה עסקית שיווקית.
-
מיתוג ובידול אישי.
-
שיווק ברשתות חברתיות.
-
שימוש בכלים חינמיים במדיות השונות: אינטרנט, עיתונות מקומית וארצית, יחסי ציבור ועוד.