·מנהיגות: מבנים ארגוניים, תרבות ארגונית, סגנונות ניהול, שינוי ושיפור, הנעת עובדים והעצמה, עבודת צוות.
·ניהול אסטרטגי: מודלים אסטרטגיים, ניתוח אסטרטגי (SWOT), תרחישים אסטרטגיים, תוכנית אסטרטגית.
·שיטות ניהול: גישות ניהוליות, ניהול סיכונים, ניהול ידע, ניהול פרויקט, תקשורת, מודלים של איכות ומצוינות.
·מיומנויות ניהול וכלים: כלי ניתוח ותיכנון, עלות האיכות, מדדי איכות, בקרת איכות, בקרת תהליך.
·אירגונים ממוקדי לקוח: לקוחות חיצוניים ופנימיים, עקרונות השיווק, שירות לקוחות, CRM, שביעות רצון ונאמנות לקוחות, טיפול בתלונות.
·ניהול שרשרת האספקה: מדיניות הרכשה, תהליך הרכש, בחירת ספקים, מדידת ביצועי ספק, תקשורת ואתיקה, בקרת איכות.
·פיתוח אירגוני והדרכה: ניתוח צרכים, תיכנון הדרכה ופיתוח אירגוני, אפקטיביות הדרכה, העצמת עובדים.