אבני היסוד בתורת השיווק: תהליכים ושיטות בניהול שיווק, אסטרטגיה ותקשורת שיווקית. המצב הקיים והעתידי של השוק המודרני הינו מצב של על-תחרות. סוד ההצלחה במצב זה טמון ביכולתך לפענח ולחזות את מהלכי השוק ותגובותיו, ובאיכות ניהול המאמצים לסיפוק הצרכים והרצונות של לקוחותיך. קורס ניהול השיווק עוסק בשאלה כיצד ארגון יוצר ומעביר ערך ללקוח באפקטיביות רבה יותר מזו של המתחרים, וביעילות המִתרגמת לרווחיות ההולמת את הערך שקיבל הלקוח. קורס ניהול השיווק יקנה לך ידע נרחב, עדכני ומעמיק על תהליכים ושיטות בניהול שיווק אפקטיבי וכן כלים ליישום יעיל של הידע הנרכש.
קהל היעד
מנהלים ובעלי חברות
מנהלים ואנשי שיווק
מטרות התוכנית
רכישת ידע מעמיק לזיהוי הזדמנויות ולמתן ערך באפקטיביות גבוהה משל המתחרים
הכרת שיטות ותהליכים בניהול שיווק
הבנה מעמיקה של התיאוריות השיווקיות המובילות
רכישת כלים לכתיבה וליישום תוכנית שיווקית עבור הארגון
נושאי לימוד מרכזיים
השיווק מהו? - הגדרה ותפיסות בשיווק
ניהול השיווק - הגדרה ומסגרת תהליך
התנהגות צרכנים וקונים - השפעות ותהליכים
פילוח שוק - מטרה, בסיסים ושיטות
מיצוב - גישות, שיטות וכלים להכנת תכנית
שיווק תפקידים ומרכיבים
חקר שוק כבסיס לקבלת החלטות
ניהול מערך המכירות
תהליך שיטות ודו"ח המחקר
מדיניות מוצרים - מחזור חיי מוצר
נפיצות וסיגול חידושים, תיכון מוצרים חדשים
המחרה - גישות מקובלות ורצויות
ערוצי הפצה - משתתפים
מודיעין תחרותי
תזרימים וגישות ההפצה הפיזית
ארגון והקצאה של מאמצי המכירה
ניהול קשרי לקוחות (CRM)