קורס שיווק ממוקד לקוח מיועד למנהלי השיווק המתמודדים כיום עם כוחות מנוגדים: טכנולוגיות מחשב מתוחכמות שמיוצגות על ידי פלטפורמות אינטרנט, באזים ושיווק דיגיטלי המתחלפים מידי יום, במקביל לדרישה למערכות יחסים אישיות ואינטימיות עם הצרכן, ליצירת נאמנות, בסביבה רוויית תחרות ופיתויים.
קהל היעד
מנכ"לים
מנהלי מותג
מנהלי שיווק
סמנכ"לי שיווק
מנהלי תקשורת שיווקית
מנהלים במשרדי פרסום ויחסי ציבור
יועצי שיווק ומנהלים מתחומים אחרים בעלי השכלה וניסיון בתחום השיווק המעוניינים להתעדכן במגמות החדשניות בתחום
מטרות התוכנית
רכישת הכלים המתקדמים והעדכניים ביותר לניהול שיווק אפקטיבי וייצור ערך לחברה וללקוח
רכישת ידע על המגמות המובילות בחזית השיווק
נושאי לימוד מרכזיים
הצרכן ומערכת היחסים החדשה הנרקמת כיום בין המותג ללקוח
חדשנות בשיווק: מגמות ויישומים עדכניים
שיווק בפריזמת הפסיכולוגיה החיובית ומדע האושר
שיווק שירותים כחוד החנית של עולם השיווק
מערכות יחסים צרכן-מותג
ניהול חווית לקוח וכלכלת חוויות
שיווק לעסקים B2B: מודל עבודה ייחודי או נישה של B2C? ניתוח תיאור מקרה
נוירו- שיווק: יישומי מחקר המוח להתנהגות הצרכן
נטוורקינג - תיאוריה ומעשה
הפירמה והנושאים המרכזיים שמחלקת השיווק ומנהל השיווק מתלבטים בהם כיום
שיווק חברתי: אחריות חברתית תאגידית ושיווק מכוון ערכים
אסטרטגיה מכוונת צרכן
עידן Google: שיווק ופרסום באינטרנט
להמציא את עצמנו מחדש: התמודדות שיווקית עם משבר
שיווק באמצעות רשתות חברתיות ומדיה 2.0
מ-BBS ל-RSS: 20 שנה של קסטומיזציה מלוח המודעות האלקטרוני לפייסבוק וטוויטר
המדיות החדשות והנושאים העדכניים בתחום השיווק באינטרנט
שיווק דיגיטלי למתקדמים
חדשנות בסקרים ומחקרי שוק מסורתיים וגישות מתקדמות בפילוח לקוחות
חדשנות במדידת אפקטיביות שיווקית באינטרנט וניתור פעילות ממוקדת לקוח
WOM – "שיווק לא קונבנציונאלי": שיווק אינטראקטיבי ופה לאוזן