בשנים האחרונות תחום האינטרנט נמצא בעלייה משמעותית. ההתפתחויות הללו מביאות את הצורך ההולך וגובר לרכוש ידע מקצועי בתחום השיווק וקידום האתרים כמו גם שיווק ופרסום במנועי חיפוש. אתרי אינטרנט אינם יכולים להתקיים באופן מוצלח ללא קידום ברשת וללא תחזוקה שוטפת.
קורס זה נועד להקנות לסטודנט את כל הידע הנדרש לשם קידום ושיווק האתר. הקורס מתמקד בקידום אתר במנועי חיפוש כמו גם ברשתות חברתיות עיקריות. הקורס מקיף את כל הידע הנחוץ לצורך הקמת אתר מצליח לרבות סגנונות כתיבה ייחודיים למנועי החיפוש.
נושאים:
• הכרת מושגי יסוד בשיווק
מיתוג מוצרים ואתרים, פילוח השוק הישראלי ובייחוד דגש על קהל יעד אינטרנטי, קהלי יעד שונים במסגרות שיווק שונות , צורך וביקוש במוצר ובאתר ומדדים ובקרה על המכירה.
• יסודות הפרסום באינטרנט
פרום גרפי אל מול פרסום טקסטואלי בעולם האינטרנטי. מרכיבים של הפרסום בגראפי ולמי הוא מתאים. בניית מסע פרסום גראפי ויצירת מודעות לתוכן הרצוי. חשיפה אינטרנטית ומאפייניה. תורת הנעת הגולשים לביצוע פעולה.
• ערוצי פרסום
קידום האתרים באמצעות פורטלים, מנועי חיפוש ורשתות חברתיות, מה זה ? ואיך זה עובד?
האינטרנט כפלטפורמה לשימור והרחבת מעגל הלקוחות. סטנדרטים לשירות לקוחות. אמצעי קשר עם הלקוחות – פורומים ו-newsletter .
• קידום אורגני במנועי חיפוש
מה זה קידום אורגני? מה היתרונות של קידום וכזה ומה החסרונות. איך עובד מנוע חיפוש בדגש על מנועי החיפוש הפופולריים. מה אוהב מנוע חיפוש? מהי מילת מפתח ואיך ליצור אחת כזו? מה משפיע על המיקום של האתר בתוצאות?
• קידום ממומן במנועי חיפוש – google adwords
מחקר מילים אסטרטגיות, בניית רשימות מילות מפתח והצורה הנכונה לביצוע.חיפוש נרחב,חיפוש ביטוי וחיפוש מדויק ,מה ההבדל ומה כדאי ? איך יוצרים מסע פרסום למוצר/קורס/אתר ? כמה מודעות כדאי? פתיחה של מסע פרסום לכל תלמיד בקורס. מילים דינמיות, מילים שליליות מה זה ולמה אני צריך את זה? יצירת מודעה ספציפית וכללית.
• קידום ברשתות חברתיות
קידום ממומן במערכת facebook ורשתות חברתיות נוספות. קידום אורגני ברשתות חברתיות ויצירת "באז" סביב המוצר או האתר.
• שיווק וקידום מכירות באינטרנט מכוון ישראל
צילום מוצר והצגתו באתרי האינטרנט win-win ו-yad2 פתיחת חשבון מוכר ופתיחת חשבון סליקת כרטיסי אשראי ב- PAYPAL ביצוע מחקרי שוק באמצעות אתרי השוואות ופדבקים
• שיווק וקידום מכירות באינטרנט מכוון חו"ל
הכרות עם פלטפורמת המכירות של ebay, יצירת חשבון. הכרות עם הבנק האינטרנטי הגדול בעולם paypal ויצירת חשבון. קישור בין החשבונות של ebay ו-paypal. אסטרטגיית מכירה בחו"ל. מה ההבדל בינינו הישראלים ללקוחות אמריקאים/אירופאיים? איך לשווק להם נכון ?
• מודלים עסקיים באינטרנט
סוגי מודלים עסקיים באינטרנט, הכרת זירות מסחר, הכרת מודלים לפרסום באינטרנט. תוכניות שותפים ולמה זה טוב?
• יצרתיות
סדנא לחשיבה יצירתית. איך חושבים מחוץ לריבוע ?
• יחסי ציבור
כיצד מבצעים יחסי ציבור לאתר? כיצד בונים תוכן לאתר שיעניין את העיתונות הכתובה והטלוויזיה? כיצד דואגים לקידום אורגני של כתבות אלו?
• כתיבת תוכן ומאמרים
האומנות לכתיבה נכונה , כיצד לכתוב מאמר? מה זה מילות מפתח ומה עושים איתן? כיצד לנסח נכון ? ומה לכתוב?
בקורס תקבל הדרכה מקצועית באמצעות שיעורים תיאורטיים ספרי הלימוד וחומרי עזר וכמו כן תרגולים, ליווי וסיוע ע"י המרצים הטובים ביותר בתחום. הדבר יאפשר לך לקחת את כל מה שנלמד בקורס וליישם בשטח.